Blog 2020×


Zoeken

Categorieën

Archief

10 things to think about bij de opstart van een webshop

Geschreven op in de categorie Tips & Tricks working-macbook-computer-keyboard-34577Overweeg je om jouw product of dienst binnenkort ook online aan te bieden? Of wil je een compleet nieuw online bedrijf uit de grond stampen? Lees dan snel even verder. In deze blog delen wij tien zaken die je niet over het hoofd mag zien bij de opstart van je eigen webshop. Handig voor wie niet weet waar te beginnen of als overzichtelijke checklist voor wie al een stapje verder staat!

1. Begin met een e-businessplan

Net zoals bij een fysiek bedrijf, begin je best niet zonder een weloverwogen plan aan je webwinkel. Een e-businessplan is de ideale leidraad voor de verdere opbouw van je webshop. Het is bovendien de ideale tool om eventuele partners een duidelijk inzicht te geven in jouw doelen en zo betere resultaten te verkrijgen. Een goed businessplan moet op zijn minst de volgende elementen bevatten:

- Omschrijving van de webshop: wat ga je verkopen, aan wie en wat maakt jouw bedrijf anders dan anderen?

- Concurrentieanalyse: wie zijn jouw belangrijkste concurrenten? Waarin scoren zij goed en minder goed? Waar ben jij beter in?

- Financiële inschatting: wat is jouw startbudget? Hoeveel verwacht je te verkopen? Welke hoeveelheid moet je verkopen om financieel gezond te blijven.

- Doelgroepanalyse: breng in kaart hoe jouw doelgroep eruit ziet en wat hun noden en verwachtingen zijn.

- Producten: verduidelijk welke producten (of diensten) je gaat aanbieden op je webshop.

2. Zoek een goed webpartner die bij je past

Vandaag de dag vind je op het internet tal van doe-het-zelf pakketten om een webshop te starten. Voor sommige projecten kan dit zeker een optie zijn, bijvoorbeeld wanneer je handgemaakte juwelen of t-shirts op kleine schaal wil verkopen via het internet. Gaan jouw ambities een pak verder? Dan raden we je zo'n pakket eerder af. Een van de grootste nadelen van deze platformen is dat je vaak niet op persoonlijke hulpverlening kan steunen en het platform niet werd afgestemd op jouw specifieke noden en wensen.

Een goede partner helpt je niet alleen bij het opzetten en bouwen van een webshop, ze zullen heel wat expertise bijbrengen die nodig is om tot een succesvolle verwezenlijking te komen. Ze zullen jouw webshop compleet op maat uitwerken afgestemd op jouw e-businessplan, wat niet alleen helpt om sneller je doelen te verwezenlijken, maar ook een betere verkoopervaring oplevert. Je wil tenslotte beter zijn dan jouw concurrentie, dat vraagt om een unieke aanpak.

Tot slot staat een goede partner je bij met raad en daad. Ze zullen jou technisch bijstaan in geval van problemen, zorgen voor een gebruiksvriendelijke CMS, mee nadenken over innovatie en groei en zorgen dat de technologie in functie van jouw business staat en niet omgekeerd. Zin om jouw plannen te bespreken?

3. Denk na over een logische site-indeling

Is je e-businessplan klaar en heb je een partner op het oog? Dan kan je beginnen nadenken over de inhoudelijke kant van je website. Een logische structuur is cruciaal voor je webshop. Bezoekers geraken namelijk snel gefrustreerd en haken af wanneer ze hun weg niet vinden op je webwinkel. Denk dus goed na hoe je je producten gaat verdelen in categorieën. Dit doe je tenslotte niet alleen, jouw webpartner zal ook hier waardevolle expertise kunnen bijbrengen. Vergeet ook zeker niet om deze structuur te testen met je beoogde doelgroep. Als zij eenvoudig hun weg vinden, ben je op de juiste weg!

4. Goede productbeschrijvingen zijn key

Ook met goede teksten til je het niveau van je webshop dat tikkeltje hoger. In het schrijven van sterke productbeschrijvingen zit meer werk dan je zou verwachten. Denk dus zeker na wie dit op zich gaat nemen en hoe je dit in de toekomst zal aanpakken.

Maar deze tekstjes hebben nog een andere belangrijke meerwaarde: seo! Goede omschrijvingen kunnen je helpen om beter te scoren op Google en andere zoekmachines. Zorg ervoor dat je omschrijving goed geschreven is, relevant is en voldoende keywords bevat om zo je website beter vindbaar te maken.

5. Denk aan beeldmateriaal

Goede foto's zijn onmisbaar voor een webshop. Klanten zijn visueel ingesteld en foto's zullen hen overtuigen om een product al dan niet aan te schaffen. Slechte of onduidelijke foto's kunnen tot minder verkopen leiden. Of net tot meer retours omdat de producten toch niet aan de verwachtingen blijken te voldoen.

Voor de opstart denk je dus best goed na over je beeldmateriaal. Heb je op dit moment al voldoende kwalitatieve foto's? Of moet je best nog op zoek naar een fotograaf? Denk zeker ook na over hoe je dit op de lange termijn gaat aanpakken.

woman-holding-card-while-operating-silver-laptop-9194366. Een vlotte check-out is onmisbaar

Wist je al dat heel veel mensen hun online winkelwagentje achterlaten zonder hun bestellingen te plaatsen? Dat heeft natuurlijk verschillende oorzaken, maar een moeilijke of onduidelijke check-out spelen daarbij zeker een rol. Zorg ervoor dat er weinig afleiding is (zoals links of andere klikelementen) en minimaliseer het aantal stappen. Lage of geen verzendkosten spelen zeker in je voordeel en een groot aantal betalingsmogelijkheden is ook een stimulans om de aankoop te voltooien. Het kan ook helpen om het winkelwagentje voor een bepaalde tijd te onthouden, zodat de klant dit later gemakkelijk kan hervatten.

7. Kies je betaalsysteem

Het ene betaalsysteem is het andere niet. De keuze van het juiste betaalsysteem is heel belangrijk voor jouw e-commerce website. Je kiest dit systeem best voor je aan de bouw van de webshop begint. Jouw webpartner vormt daarbij een uitstekend adviseur en zal je kunnen vertellen wat de mogelijkheden zijn van elk systeem, welke kosten ze opleveren en welke partij mogelijks de beste match is voor jou.

Bij Thinline hebben we reeds verschillende webshops opgezet. Hulp nodig?

8. Zorg ervoor dat je webshop betrouwbaar oogt

Wanneer je als onbekend merk een webshop opstart, moet je eerst het vertrouwen winnen van potentiële kopers. Een betrouwbaar ogende webshop is daarom een must! Er zijn verschillende zaken die je kan toevoegen om meer vertrouwen op te wekken. Denk maar aan reviews en testimonials, contactgegevens of een fysiek adres. Ook certificaten (bv. een SSL-certificaat) kunnen hierin een belangrijke rol spelen.

9. Stel een online marketingplan op

De lancering van je webshop lijkt misschien nog veraf, maar toch is het belangrijk om nog voor het begin stil te staan bij online marketing. Zonder online marketing loop je namelijk altijd het risico dat niemand je webwinkel bezoekt! Je werkt dus best op voorhand een strategie uit over hoe je exact gaat inzetten op advertenties en sociale media. Zorg dat je dit budget meetbaar maakt en stel ook duidelijke doelen op.

Ook hier kan een geschikte partner je zeker ondersteunen! Ontdek wat wij zoal voor je kunnen betekenen.

10. Denk na over je aftersales service

Je wil natuurlijk zoveel mogelijk klanten gelukkig maken met jouw producten. Helaas kan je nooit iedereen tevreden stellen. Soms had de klant hogere verwachtingen, of liep er iets fout bij de levering. Dan is de kans groot dat de klant opnieuw contact met je opneemt. Denk dus goed na over welke aftersales service jij wil aanbieden aan je klanten. Kunnen ze gratis retourneren? Zijn er voorwaarden aan deze retournering? Werk je met een live customer support? Belangrijk is dat je alles tot in de details uitdenkt en er rekening mee houdt tijdens het opzetten van je online shop.

Hou ook rekening met de specifieke wettelijke bepalingen die je hoort na te leven. Die zijn niet alleen verplicht, maar maken deel uit van jouw aftersales service.

Kan je deze tien punten allemaal afvinken? Dan ben je klaar voor de start van je online webshop. Loop je nog vast op enkele technische zaken? Aarzel dan niet om ons te contacteren. We helpen graag verder.

Het belang van digitalisering

Geschreven op in de categorie Cases Digitalisering is vandaag de dag een must. Uitzonderlijke tijden als deze bewijzen nogmaals dat digitalisering tal van voordelen met zich mee brengt. Zonder zouden heel wat minder bedrijven hun activiteiten van thuis uit kunnen verderzetten. Maar ook in de normale dagelijkse workflow maakt digitalisering een groot verschil.

person-using-macbook-pro-4042448

What's in a name?


De term digitalisering wordt vaak te pas en te onpas gebruikt. Het staat voor de overgang van informatie naar een digitale vorm. Een vorm die dus gebruikt kan worden via elektronische apparaten. Als webdesign- en webdevelopment bedrijf helpen wij klanten voornamelijk met de digitalisering van hun bedrijfsprocessen. In de cloud, zodat bedrijven niet langer fysiek verbonden hoeven te zijn met het kantoor of een specifiek toestel. Zo vereenvoudigen we hun workflow en zorgen we voor een efficiëntieverhoging.

working-pattern-internet-abstract-1089438

Waarom digitaliseren?


We leven in een maatschappij waarin het digitale aspect onmiskenbaar is. Consumenten kopen volop kleding via webshops, rekeningen worden met een klik betaald via een app... dus waarom zou je als bedrijf achterblijven? De nummer één reden waarom deze digitale toepassingen aanslaan bij de grote massa? Efficiëntie! En ook voor jouw bedrijf kan digitalisering een echte efficiëntiebooster betekenen.

Naast efficiëntie kan digitalisering nog tal van voordelen bieden. Dit zijn slechts enkele voorbeelden:

Vlotte workflow

We hoeven vast niet uitgebreid uit te leggen waarom automatische processen over het algemeen vlotter verlopen dan handmatige. Er zijn minder mensen voor nodig, de kans op fouten is veel kleiner en je bespaart tijd op overbodige acties.

Meer flexibiliteit


Onze online applicaties werken allemaal in de cloud. Dat wil zeggen dat je deze via een browser vanuit elk apparaat kan openen. Ook wanneer je tijdens het pendelen iets wil controleren via je smartphone. Of wanneer je de komende periode noodgewongen van thuis uit moet werken.

Betere klantenservice

Digitalisering biedt niet alleen voordelen voor jouw bedrijf, het verbetert ook de service naar de klant toe. Een reserveringsplatform voor een restaurant is niet alleen voordelig voor de administratie. De klant krijgt ook een return wanneer hij of zij een reminder krijgt voor de reservatie of wanneer ze gewoon snel online de beschikbaarheid kunnen controleren. Daarnaast kan je gewoon veel vlotter en sneller communiceren en zo ook betere inzichten in de klant verwerven. En door die inzage kan je de klant opnieuw beter bedienen.

Altijd verbonden

En dat bedoelen we niet alleen letterlijk. Ook de verbinding met jouw klanten is steeds aanwezig en vormt een sterke verbondenheid met jouw merk/organisatie. Ook intern zullen medewerkers vlotter kunnen samenwerken en zorgt de verhoogde connectiviteit voor een efficiëntere communicatie en samenwerking.

Betere toegankelijkheid

Een digitale administratie bezorgt je een pak minder kopzorgen. Je hoeft je geen zorgen meer te maken over verloren geraakte documenten of rekeningen. En je hoeft ook niet uren te zoeken naar een document in je archiefkast. Je vindt alles gewoon terug op je computer of via je webapplicatie. Ook veilig documenten delen wordt eenvoudiger dan ooit.

Kostenbesparing

In eerste instantie zal een digitalisering jouw bedrijf geld kosten. Daarna bespaart het je vooral tijd. Alles is beschikbaar op een plaats, informatie kan gemakkelijker verwerkt worden en je kan sneller tot actie over gaan. En aangezien tijd geld is, werkt het uiteindelijk ook in het voordeel van jouw portemonnee.

Beter voor het milieu

Wanneer alles digitaal verloopt, heb je veel minder nood aan papier. En hoe minder papier nodig is, hoe minder bomen in het regenwoud gekapt moeten worden.

Enkele klanten waarbij we met digitalisering echt een verschil maakten:


Ruysschaert - Language academy
"Dankzij onze all-in-one webapplicatie hebben we al onze tools binnen handbereik. Ook op het vlak van (crisis)communicatie. In het systeem kunnen we eenvoudig e-mails uitsturen naar onze klanten en bijkomende vragen snel opvolgen."
 

Krunsj - organisator van jeugdvakanties
"Via onze online applicatie kunnen we nu echt alles op een plek uitvoeren. Van het bijhouden van inschrijvingen tot klantenbeheer, van communicatie tot zelfs onze boekhouding... De organisatie van onze jeugdvakanties verliep nog nooit zo eenvoudig!"


Jachtopleiding - theorie en praktijkbegeleiding voor jagers
"Met acht opleidingscentra en meer dan duizend cursisten per jaar hadden we dringend nood aan een eenvoudig, maar uitgebreid systeem. Leden kunnen zich nu volledig online inschrijven, betalen en krijgen daarna toegang tot een digitaal leerplatform. Het is de perfecte aanvulling op onze cursussen en we werken nu efficiënter dan ooit. Op het platform hebben ze toegang tot al het lesmateriaal en staan ze in nauwe verbinding met onze instructeurs, waardoor we in deze tijden vlot kunnen schakelen van offline naar online opleidingscentra."


Samen bekijken hoe digitalisering bij jouw organisatie kan helpen? Contacteer ons gerust!

Remote work: dit is hoe wij van thuiswerken een succes maken

Geschreven op in de categorie Nieuws Tenzij je onder een steen hebt geleefd, kan je er niet omheen. Het COVID-19 virus verspreidt zich in een razendsnel tempo en heeft voor iedereen impact op het dagelijkse leven. Omdat ook wij als bedrijf onze verantwoordelijkheid willen opnemen, werken wij sinds maandag thuis. Remote work is niet altijd evident, maar met de nodige aanpassingen en goodwill proberen wij het beste uit de situatie te halen.

canva-person-using-macbook-proAls digital natives (en als digitaal bedrijf) zijn wij natuurlijk in het voordeel dat remote teamwork behoorlijk vanzelfsprekend is. Ook onder normale omstandigheden werken wij vaak in de cloud, waardoor we dit gemakkelijk thuis kunnen verderzetten. Natuurlijk doet technologie niet al het werk, ook als team moeten we de nodige flexibiliteit tonen. Dit is hoe wij thuiswerk aanpakken:

Benuttig de juiste tools


Zonder de nodige tools is thuiswerken onmogelijk. Wij maken vooral gebruik van programma's in de cloud en andere gratis applicaties. Zo kunnen we online toch als team samenwerken. Deze tools zijn voor ons onmisbaar bij remote work:
  • Slack. Een groepchat applicatie waarmee we vlot kunnen communiceren over onze projecten. En af en toe over koetjes en kalfjes. Omdat het kan.
  • Google Hangouts gebruiken we om regelmatig team meetings te houden via videochat. Omdat live communiceren vaak toch net iets sneller en duidelijker gaat dan chatten.
  • Figma is een interface design software die we op dagelijkse basis al gebruiken voor design, prototype en presentatie. De overschakeling naar thuiswerk maakt op dat vlak dus weinig verschil.
  • Git & bitbucket voor webdevelopment en codebase. Ook van deze tool maken we al dagelijks gebruik, dus ook hier verliep de transitie vrij vlot.
  • Google Drive en Google docs. De welbekende applicaties van Google zijn handig om documenten te delen met het volledige team of live samen te werken aan een document.
  • Daarnaast maken we ook gebruik van heel wat custom tools, bijvoorbeeld voor onze facturatie.
 

Goede afspraken maken goede vrienden


Onder normale omstandigheden werken wij met glijdende uren. Om remote teamwork te vereenvoudigen, beginnen en eindigen we onze dag nu op een vast moment. Thuiswerken maakt de communicatie al niet eenvoudig, laat staan wanneer iedereen op verschillende tijdstippen zou komen en gaan. Tijdens die uren wordt ook verwacht dat je snel bereikbaar bent via Slack of Google Hangouts, zodat we bijna even vlot kunnen overleggen als in real life. Met een beetje flexibiliteit draagt iedereen bij tot het succes van thuiswerken.

Regelmaat is key


Het lijkt verleidelijk om je ritme tijdens het thuiswerk volledig om te gooien. Je kan langer uitslapen, want je hoeft niet te pendelen. Je hoeft niet per se kleren aan, want je komt toch niet buiten... Toch denk je hier beter twee keer over na. Onrechtstreeks heeft dit een negatief effect op je productiviteit. Je lichaam heeft nood aan een routine en die kleine stappen helpen je lichaam om in een andere modus te geraken. Wanneer je in je pyjama blijft werken, zal je lichaam eerder in een weekend-modus blijven, waardoor je dus minder productief gaat werken. Hetzelfde geldt voor uitslapen. Sta gewoon op hetzelfde uur op en doe eerst iets anders, zodat je je lichaam de tijd heeft om goed wakker te worden. Bovendien zal deze regelmaat je alleen maar ten goede komen, wanneer het normale leven terug op zijn plooi komt.

austin-distel-97hfvpynr1m-unsplash

Hou het luchtig


Net zoals op het werk, is er ook in de Slack/Google Hangout/virtuele meeting ruimte voor een luchtig praatje. Het hoeft niet altijd serieus te zijn en enkel over het werk te gaan. Zeker in deze lockdown tijden is wat sociaal contact en groepssfeer nooit overbodig.

Om af te sluiten: wat verandert er voor onze klanten?


Zo weinig mogelijk! Onze dagelijkse activiteiten kunnen allemaal verdergezet worden in de cloud met behulp van moderne technologieën. Deze maatregelen zullen dus weinig tot geen impact hebben op deadlines en andere afspraken. Bezoek in ons kantoor is echter niet mogelijk, aangezien niemand op kantoor aanwezig is. Fysieke meetings met klanten worden zoveel mogelijk beperkt of zullen telefonisch of via videochat doorgaan.

Voor verdere vragen mogen jullie gerust contact opnemen via info@thinline.be. Ook via ons telefoonnummer 09/330 03 20 blijven we bereikbaar!

De grootste online marketing trends om rekening mee te houden in 2020

Geschreven op in de categorie Cases Het is 2020! De start van een nieuw jaar, zelfs een nieuw decennium! De afgelopen jaren is er veel veranderd, en ook op het vlak van digitale marketing stond de wereld niet stil. Op de hoogte blijven van de laatste nieuwe trends is dus de boodschap. Wij verzamelden dé trends voor 2020 en presenteren ze jou in een overzichtelijk lijstje.

apple-devices-books-business-coffee-572056


1. E.A.T. is prioriteit

Hoog scoren in Google, hoe doe je dat? Het is begrijpelijk dat je het overzicht kan verliezen, want de zoekmachine durft al eens wispelturig te zijn. Onze tip: focus je dit jaar op E.A.T., de kwaliteitsrichtlijn van Google. E.A.T. staat voor Expertise, Authoritativeness en Thrustworthiness. Kortom, betrouwbare en kwalitatief inhoudelijke bronnen scoren beter op de zoekgigant.

schermafbeelding-2019-12-18-om-16Easier said than done, want wat is nu een betrouwbare bron volgens Google? Hierbij kunnen we je enkel aanraden om zelf zo authentiek mogelijk te blijven. Verspil je geld bijvoorbeeld niet aan het kopen van backlinks, het werkt toch niet. Zorg ook voor goede, sterke teksten op je website. Ben je hier zelf geen expert in? Reken dan beter op de hulp van ervaren (SEO) copywriters.

2. Mobile-first indexering


Responsive webdesign is al jaren een begrip op het wereldwijde web. In een tijd waar mensen meer tijd spenderen met hun smartphone dan met welk ander medium ook, is het van uiterst belang dat jouw website mobielvriendelijk is. Afgelopen juli riep Google zijn mobile-first indexering in het leven. Het is voor nieuwe websites vanaf nu belangrijker dan ooit om goed te scoren op mobiel. Het bepaalt namelijk meer dan ooit te voren hoe hoog je scoort in de ranking. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat de resultaten pagina's op desktop en mobiel steeds meer verschillen van elkaar. Mobiele gebruikers mogen dus absoluut niet langer over het hoofd worden gezien.

Scoort jouw website opmerkelijk zwakker op mobiel dan op desktop? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. We overlopen graag de mogelijkheden met jou.

3. SEO voor voice search

Veel bedrijven voorspelden vorig jaar al dat voice search de toekomst van marketing zou bepalen. Tot nu toe liet de grote doorbraak nog op zich wachten, maar wellicht is dat in 2020 wel aan de orde. Om hierop in te spelen, en misschien je concurrentie voor te zijn, adviseren wij om toch rekening te houden met voice-search in je seo-strategie.

Het succes van Siri en Echo zorgt ervoor dat klanten anders gaan zoeken. In plaats van abstracte termen zoals ‘bmx kopen' gaan ze eerder volzinnen en vragen gebruiken als ‘waar koop ik een bmx'. Het is belangrijk dat je met dit veranderend gedrag rekening gaat houden in je zoekwoorden. Vraagwoorden als ‘wie', ‘wat' en ‘waar' stijgen in belang. Zorg vooral dat je klanten eenvoudig antwoorden terugvinden op je website. Een faq-pagina doet hier ook wonderen.

4. On-SERP SEO


In het verleden had je als marketeer enkel controle over metadata en beschrijvingen om je positie in de SERP te beïnvloeden. De afgelopen tijd zijn daar wat extra opties aan toegevoegd. In 2020 wordt het hoog tijd om deze te gebruiken! Zo kan je je website optimaliseren voor Zero-Click Searches. Daar wordt het antwoord op een vraag vertoond in een featured snippet, bovenaan alle zoekresultaten! Door je SEO te optimaliseren, verhoog je dus je kans om compleet bovenaan de SERP te komen.

schermafbeelding-2019-12-18-om-16_1Heb je nog geen Google Mijn Bedrijf-pagina? Maak daar dan dit jaar verandering in! De pagina toont meteen een hoop extra informatie aan mensen die je bedrijf opzoeken op Google. Het is helemaal niet moeilijk om te gebruiken en biedt meteen meerwaarde. Er is dus geen enkele reden om het niet te gebruiken.

Hulp nodig?


5. Wees interactief


Mensen houden simpelweg van interactie. Welke vorm van marketing je ook kiest, interactieve content scoort altijd beter. Ook in 2020 zal dat niet anders zijn. Sterker nog, dit jaar stijgt het belang ervan, ook op het vlak van e-mailmarketing. Het doel? Ervoor zorgen dat je klant de e-mail niet verlaat en actie aanmoedigen. Een comment achterlaten, een aankoop doen of een quiz invullen? Het kan allemaal in je e-mail zelf. Je doet dit door verschillende elementen aan je e-mail toe te voegen, zoals een css-animatie of een interactieve fotogalerij.

6. Maak gebruik van stories, ga live


Nu zowat elk sociaal medium de optie heeft om tijdelijke verhalen online te plaatsen, wordt het hoog tijd om hierop in te zetten. Gebruikers zijn er al enthousiast mee aan de slag, terwijl bedrijven nog niet echt op de boot gesprongen zijn. Terwijl hier geen enkele reden voor is! Verhalen zijn de ideale manier om inkijk te geven in je bedrijf en brengen wat leven in de brouwerij.

Ook live gaan zit in de lift. Veel bedrijven hebben schrik voor deze feature, terwijl je enkel iemand nodig hebt die graag voor de camera praat. Denk zeker eens na over de mogelijkheden voor jouw bedrijf. Een live video waar je de kijkers een rondleiding geeft in een van je woonprojecten of waarin je tips van een professional deelt? De mogelijkheden zijn eindeloos.

7. Overweeg ook andere kanalen


Let's face it: Facebook is niet meer wat het ooit geweest is. Willen we zeggen dat het medium dood is? Absoluut niet, maar het wordt wel anders gebruikt dan vroeger. Daarom is het in 2020 misschien tijd om ook eens andere horizonten te exploreren. Zo is een deel van het voormalige publiek van Facebook meer gaan inzetten op LinkedIn. Overweeg dus zeker om hier sterker aanwezig te zijn. Daarnaast was 2019 vooral het jaar van TikTok, een medium dat vooral in de smaak valt bij gen Z. Is dit sociale medium voor iedereen besteed? Zeker niet, maar het kan nooit kwaad om eens de mogelijkheden te overlopen.

social-media-419944-1920Benieuwd hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen op het vlak van digitale marketing? Aarzel niet om ons te contacteren. We bespreken het graag met je!