Deze website gebruikt van cookies om de werking van de website te kunnen verbeteren. Lees hier meer over in het privacy & cookie statement.
Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
Aanvullende cookies zijn niet-geclassificeerde en cookies van derden die we momenteel aan het classificeren zijn, samen met de providers van individuele cookies.
Een sterke merkidentiteit is de manier om jezelf te onderscheiden van de massa. Zeker in het digitale tijdperk, waar mensen vaak al een mening over je hebben gevormd nog voor ze ooit iets in huis haalden van je merk. De eerste indruk online is enorm belangrijk, zorg er dus voor dat het een goede is.
Een merkidentiteit is de manier waarop een merk zich presenteert aan de buitenwereld. Het is het geheel aan visuele en niet-visuele elementen dat ervoor zorgt dat mensen je kunnen onthouden en over je kunnen spreken. Dit toont meteen het belang van een sterke merkidentiteit aan. Met een zwakke of inconsistente persoonlijkheid loop je namelijk het risico om in de vergetelheid te geraken of zelfs als ongeloofwaardig of onbetrouwbaar bestempeld te worden! Bij Thinline helpen we jouw merk graag aan een echte, online persoonlijkheid. Door jouw merk te leren kennen en echt naar je te luisteren, stippelen we samen uit wat je als bedrijf wil uitstralen. Dit vertalen we naar jouw online kanalen, zodat je altijd een consistent verhaal brengt naar je doelpubliek.
Is jouw huidige merkidentiteit aan modernisering toe of ben je gewoon toe aan iets nieuws? Ook voor een rebranding ben je bij ons aan het juiste adres.
Een logo is voor je bedrijf als een profielfoto op Facebook of LinkedIn. Het is een eerste ervaring met je merk, en laat meteen een bepaalde indruk achter bij mensen. Je kan er dus beter voor zorgen dat deze goed bij je persoonlijkheid past. Een logo is een van de belangrijkste elementen voor de herkenbaarheid van je merk. Denk maar aan de logo's van bekende merken zoals Starbucks, Pepsi of Twitter. Zelfs zonder de merknaam weet je meteen over welk merk het gaat. Onze ervaren grafische designers helpen je graag met het ontwerp van een logo om u tegen te zeggen. Ons doel? Een logo ontwerpen dat al je kernwaarden en unieke factoren in één sterk beeld samenvat!
Een huisstijl moet perfect weerspiegelen hoe je jezelf wil positioneren als merk. Bij een huisstijl draait het om het complete plaatje. Je wil namelijk dat al je communicatie dezelfde boodschap uitstuurt. Bij Thinline zorgen we ervoor dat je website of webshop volledig strookt met jouw huisstijl. Wens je daarbovenop ook een ontwerp voor promomateriaal zoals visitekaartjes of banners in je eigen huisstijl? Ook daar kunnen onze graphic designers helpen.