BAPS wil alle personen in België samenbrengen die geïnteresseerd zijn in de wetenschappelijke ontwikkeling van de psychologie en haar toepassingen. De Belgische Psychologische Vereniging werd opgericht in 1947 op initiatief van Albert Michotte.
We zijn al enkele jaren de vaste digitale partner van BAPS. De site was toe aan een nieuw design om zo meer impact te creëren. Het registratieplatform dat namen we ook voor onze rekening.
Ijzersterk development met een creatieve touch. We integreerden ook een registratie feature, lid worden van BAPS dat doe je volledig online. Zo kunnen ze achter de schermen alles naadloos opvolgen.
Meetings die georganiseerd worden krijgen allemaal een individuele informatiepagina die ook shareable is. Zo kunnen bezoekers ook historisch terugkijken naar alle voorbije meetings. Het zorgt voor een goede SEO score en betere vindbaarheid.
Via gerichte call-to-actions sturen we de bezoeker in de richting van een membership. We geven mee welke voordelen een lidmaatschap heeft en geven informatie over wie al dan niet lid kan worden van The Belgian Association for Psychological Sciences.
We zorgden voor een jaarlijkse reminder van het lidmaatschap, zodat iedereen tijdig op de hoogte is en hun lidmaatschap kan verlengen. Geen reactie? Dan is er ook een automatische reply die aangeeft dat het spijtig is dat ze niet reageren, maar dat verlengen toch nog altijd mogelijk is. Leden kunnen zelf ook de status van hun lidmaatschap opvolgen.
Bij Thinline streven we ernaar om elke website zo eenvoudig mogelijk te houden. We gaan voor 100% gebruiksvriendelijkheid door in te zetten op UI & UX. De bezoeker plaatsen we centraal zo dat de gebruikerservaring zo optimaal mogelijk is.