Heb je een woondroom? Dan moet je bij Durabrik zijn! Hun slogan: bouwen begint bij mensen klopt helemaal, ze vertrekken dan ook vanuit menselijke waarden. Een huis dat moet echt een thuis worden. Dit trekken ze door naar hun medewerkers & partners, die moeten volledig hun draai kunnen vinden.
De oude website van Durabrik herdenken om zo hun digitale positie te verbeteren. Meer leads en een betere conversie voor de sales waren het streefdoel.
Een webdesign waarbij elk scherm nauwgezet werd overwogen en uitgewerkt in de zoektocht naar de ideale gebruikerservaring. Implementaties waar je het warm van krijgt! Een vacatureplatform, Investr, ... We evolueerden zelfs naar een volledige stroomlijning van hun digitale communicatie, alles zit nu 100% in dezelfde herkenbare digitale branding.
Bij de lancering van de site stonden de vacatures van Durabrik op een aparte site. Ze kwamen na een paar maanden met de vraag of het mogelijk was om dit in de eigen website te integreren. Ons antwoord? Geen probleem, want we ontwikkelen al onze websites zodat elke klant een unieke oplossing krijgt. Geen templates dus, maar een custom tool op maat. Zo zijn we ook in staat om eenvoudig uitbreidingen en implementaties te voorzien.
Wanneer je site live gaat, begint het nog maar pas. Hoe zorgen je ervoor dat je site bezocht wordt en dit resulteert in conversies? Advertising is the way to go! De projecten van Durabrik die komen nu dynamisch naar je toe. De nieuwe frisse huisstijl trokken we volledig door en zo ontwikkelden we dynamische templates. Toffe animaties en een cleane lay-out die het beeldmateriaal volledig tot zijn recht laat komen zorgt ervoor dat ze meer in the picture komen.
Bij Durabrik gaat het niet om een paar ads, we verzorgen de volledige opmaak van alles dat naar buiten gaat. Zowel social ads voor Facebook en Instagram als display advertising. Onze aanpak die verleggen we telkens op basis van het gevraagde medium. Waar we op inzetten is om het verrassend, dynamisch en speels te houden. Je wil natuurlijk dat de kijker uiteindelijk overgaat tot actie of dat de ad blijft hangen.
Wist je dat Durabrik meer dan 65% mobiele bezoekers heeft? Iets wat we volledig meenamen in het ontwerp, we maken dan ook geen compromissen wanneer het over tablet of smartphone gaat. Wel leggen we een aangepaste focus, zodat het aanbod optimaal uit de verf komt. Het ontwerp en user-flow stemden we volledig af op de verschillende doelgroepen.
Geen externe jobsite met ellenlange invulformulieren en een complexe structuur waar geen sollicitant zijn weg vindt. Met een intuïtieve & aantrekkelijke sectie binnen de eigen website haal je de juiste kandidaten zo in huis. Bij Durabrik kozen we dan ook voor een geïntegreerd verhaal, waarbij de HR software naadloos communiceert met de website, maar eveneens de vacatures verspreid via de talloze digitale kanalen.
Een sterk merk ontstaat niet uit één enkele jobpagina. Het vertrekt vanuit een doordacht en eerlijk verhaal. Krachtige copy en een mooie beelden zorgen voor impact en identificatie. Bij Durabrik brengen we een authentiek verhaal dat zowel online als binnen het bedrijf consequent wordt doorgetrokken.