Bij Larf! staan kinderen en jongeren in de spotlight. Podiumervaring opdoen, al makend en spelend op ontdekkingstocht gaan naar wat theater maken nu juist is. Ze geven kansen aan jonge ondernemers en hebben aandacht voor de sociale noden van de wijk. Een warm nest, dat ook nog eens steengoed theater op de planken zet.
Een platform ontwikkelen dat de lading dekt voor alles wat Larf! doet en onderneemt. En dat is niet mis: voorstellingen, een atelierwerking,.. verschillende activiteiten die vlot gemanaged moeten worden en waar de bezoeker ook op kan inschrijven of een ticket voor kopen.
Dynamiek & flexibiliteit op vlak van ontwikkeling en design! Het ticketplatform en inschrijvingsplatform werden ontwikkeld op maat van de klant. We zorgden ook voor een integratie met UitPAS zodat mensen met een kansen statuut korting kunnen ontvangen.
Inschrijven voor een atelier dat doe je nu volledig via de site van Larf! Ideaal qua opvolging, want zo kunnen ze perfect bijhouden hoeveel inschrijvingen nog mogelijk zijn en hoeveel er al ingevuld zijn. Alle deelnemers, data en sessies (zelfs voorbije ateliers) kan je altijd raadplegen in het CMS. Zo gaat er niets qua informatie verloren en bundelen we alles op één centrale plaats. Hoe weten deelnemers dat ze deze week een atelier hebben? We mailen ze een digitale kalender waardoor ze altijd op de hoogte zijn van de laatste data.
Wil je naar een voorstelling van Larf! gaan kijken? Dan kom je ons ticketplatform tegen! Je gegevens kan je daar eenvoudig ingeven om een ticket te bemachtigen. Heb je een UitPAS met een kansen statuut dan ontvang je meteen korting.
UiTPAS is een digitale spaar- en voordeelkaart voor cultuur, sport en vrije tijd. Gezinnen die recht hebben op verhoogde tegemoetkoming of in schuldbemiddeling zitten, kunnen dankzij de UiTPAS rekenen op een kansentarief die onmiddellijk bij registratie wordt berekend. Samen met UiTPAS gingen we voor een diepgaande integratie die alles naadloos op elkaar aansluit. Geen administratie of manuele opvolging, maar instant korting voor de gebruiker en alles netjes geregeld voor onze klant!
De nieuwe generatie is 100% mobile first. Ook wij gaan hier volop in mee qua design en stroomlijnen alles zodat de mobiele versie zeker niet onder moet doen aan desktop. UI & UX stemmen we op elkaar af zodat we the best of both worlds creëren.
Larf! zit niet stil, om alles in goede banen te leiden ontwikkelden we een FAQ module zodat alle veelgestelde vragen meteen vindbaar zijn op de site. Dit zorgt voor minder telefoontjes en een probleemloze interne werking. Voor de organisatie van het digitaal festival zorgden we voor de set-up van een bezoekers log. Zodat ze perfect achteraf kunnen achterhalen welke filmpjes populair waren én welke bezoekers nu net aanwezig waren. Data = knowledge!