Zinnenprikkelende homeparty's in Belgiƫ? Daar is Upper at Home de pionier van! We hebben er allemaal wel al eens van gehoord: de Upperdare party's. Vergelijkbaar met een Tupperware party, maar dan met seksspeeltjes en andere toebehoren. Tijdens zo'n avond mag je alles wat je ooit al wilde weten vragen. Samen met je vriendinnen maak je op een speelse manier kennis met het zinnenprikkelend assortiment. Upper at Home bezorgt duizenden dames per jaar een onvergetelijke avond!
Upper at Home gaf geld uit aan advertising maar zag geen gewenste resultaten in de instroom voor registraties van homeparties en in de online verkoop. Ze hadden nood aan een frisse wind en kwamen dus bij Thinline aankloppen.
We analyseerden de huidige werkwijze van Upper at Home en gingen zo aan de slag. We ontwikkelden een kick-ass webshop die de online verkoop deed stijgen. Aparte contentpagina's werden opgesteld om zo gericht te kunnen adverteren op verschillende topics. Met gerichte Search Engine Advertising en een social media analyse tilden we de conversies naar een hoger niveau.
Upper at Home heeft geen fysieke winkels. Zij zetten zich naast hun avondjes volledig in op e-commerce, een ideaal extra saleskanaal. Als webshop ben je 24/7 open, klanten kunnen dus op elk gewenst moment een aankoop doen zonder hiervoor de deur uit te moeten. De discrete verzending en verpakking zorgt er ook voor dat klanten sneller tot een aankoop overgaan.
Adverteren dat moet je niet doen als een kip zonder kop. De clue is om gestructureerd te werk te gaan. We stelden een duidelijk plan van aanpak op met concrete doelstellingen. Budgetten werden opgesteld en bijgesteld naargelang de resultaten. De wildgroei in de keywords van Upper at Home pakten we aan en plaatsten we in groepen.
Wanneer campagnes live staan dan stopt het niet. Het is belangrijk om telkens te blijven optimaliseren. Clicks komen er niet zomaar, je vergelijkt best meerdere campagnes. De richtlijnen rond advertentieteksten zijn streng, dus volg je ze best nauwgezet op. Zeker in het geval van Upper at Home, waar het gaat over gewaagdere producten.
Voor Upper at Home implementeerden we een live chat. We kozen voor Messenger (Facebook) omdat ze zo meteen op een iets informelere manier advies kunnen geven aan klanten. Dit wekt meteen het vertrouwensgevoel op waar Upper at Home voor staat. Je kan en mag alles vragen, niets is taboe!