Flanders Technology & Innovation brengt iedereen samen rond technologie en innovatie en belooft hét techevent van het jaar te worden. Het is de verbindende schakel tussen kenniscentra, privépartners, de overheid en burgers. De pre-opening van het event in Antwerpen, SuperNova strikte zelfs Barack Obama in een reeds indrukwekkende line-up van bekende tech- en innovatieve bedrijven zoals Tesla, NASA, Apple, ... een niet te missen event!
Het FTI Brussel festival zocht een digitale partner die op korte termijn een sterke event website kon ontwerpen, ontwikkelen en invullen.
Een event website die prikkelt, doet dromen en mensen warm maakt om van 15 tot 24 maart 2024 naar Brussel te trekken. De look van de website lieten we mooi aansluiten bij de ganse FTI familie. Alle info-teksten en beeldmateriaal ontwikkelden we met de hulp van AI.
FTI Brussel had weinig tot geen content voorhanden en een strakke deadline voor de lancering van de website. Met behulp van AI realiseerden we info-teksten en heel wat beeldmateriaal. We leerden AI de tone of voice en beeldtaal voor dit project, met een consistente communicatie als resultaat. In combinatie met Creem CMS, waarbij het mogelijk is om pagina's vrij op te bouwen met verschillende blokjes konden we snel tot een professioneel resultaat komen. Hello future-proof website!
Een event website moet niet alleen informeren maar moet ook inspireren en de bezoeker aanzetten om actie te ondernemen. Nieuwe technologieën, innovatieve ideeën, we love it! We vertaalden ze dan ook met veel plezier naar een straffe compacte website! Verschillende locaties, een duidelijk programma, diverse thema's, ... gestroomlijnd in een doordachte UX.
Organisaties hebben heel wat te vertellen en willen groots uitpakken. Website bezoekers zoeken dan weer naar eenvoud met een verrassende twist. Door op zoek te gaan naar een eenvoudige maar heldere structuur, aandacht te hebben voor een goede gebruikservaring en impact te halen uit een krachtig ontwerp creëer je een ogenschijnlijk compacte website die een hoop info naar buiten brengt. Dat is precies wat we voor FTI realiseerden, afgewerkt met een vleugje subtiele animaties. Verrassende elementen die het geheel aantrekkelijker maken en de focus van de bezoeker scherp houden. Een intuïtieve website zorgt voor meer interactie met jouw bezoekers en een professionele uitstraling.