Dynamische webshop voor LM Zorgshop

De LM Zorgshop, dat is de webshop van de Liberale Mutualiteit Oost-Vlaanderen. Hier kunnen leden en non-leden van de Liberale Mutualiteit handige hulpmiddelen vinden. Klanten kunnen zowel in de fysieke winkels terecht als in de webshop. Zo staat LM Zorgshop 24/7 garant voor een zo compleet mogelijk aanbod. 


De uitdaging

We ontwikkelden 10 jaar geleden de webshop van LM Zorgshop. Het digitale tijdperk staat echter niet stil dus was er nood aan een grondige update op zowel front-end als back-end vlak. Door de positieve samenwerking kwamen ze hiervoor opnieuw bij Thinline aankloppen.

Het resultaat

Een stevige update! We hielden rekening met online design- & UI-trends en leverden een eigentijds design af dat perfect aansluit bij de uitstraling van de Liberale Mutualiteit.  Kortingen, favorieten, dynamische openingsuren, een persoonlijk shop-account voor de klant, .. LM Zorgshop schiet sneller dan ooit uit de startblokken!

Volledig op maat van LM Zorgshop

Bij Thinline ontwikkelen we alles op maat van de klant. Het stopt vaak immers niet bij één opdracht. LM Zorgshop is daar het perfect voorbeeld van. We ontwikkelden in het verleden voor de Liberale Mutualiteit ook al het kassasysteem waar alle zorgshops en kantoren op draaien, het klanten- en stockbeheer, ...

Toen de vraag kwam om de webshop te vernieuwen, moesten we door onze aanpak niet van nul beginnen en konden we verder bouwen op een goede fundering. 



Voor jong & oud

We ontwikkelden geen ingewikkelde webshop, maar een gebruiksvriendelijk platform waarbij elke bezoeker intuïtief zijn weg kan vinden. De user interface laat de producten mooi tot hun recht komen en geeft de bezoeker vertrouwen om over te gaan tot een aankoop. 

We realiseerden hier bij LM Zorgshop een vlot beheer van de content dankzij het contentmanagementsysteem Creem. Het communicatie team van LM Zorgshop kan in enkele klikken alles updaten en heeft zelf de touwtjes in handen.


Slimme zoekfunctie

Een snellere en slimmere zoekfunctie, dat was de vraag van de klant. We integreerden de nieuwste technologieën en zorgden ervoor dat er nu doordacht doorheen alle producten gezocht kan worden. Bezoekers kunnen nu in 1-2-3 hun gewenste product vinden en gaan sneller over tot aankoop. 


Kortingen

Leden van LM Oost-Vlaanderen krijgen 15% korting in de webshop wanneer ze hun rijksregisternummer invullen. Als lid ontvang je regelmatig cadeaubonnen bij specifieke gebeurtenissen, deze kan men ook inruilen op de website. Dit is een volledig automatische procedure, doordat alles gekoppeld zit in het platform. We ontwikkelden ook de mogelijkheid tot extra promo's, net zoals de mogelijkheid tot organisatie van speciale acties bv: 'einde reeks'. 

Persoonlijk shop-account met historiek en favorieten

Alle bezoekers kunnen op de webshop een account aanmaken. Dit kan tijdens het check-out proces of vooraf via een online registratieformulier. Gebruikers met een account kunnen persoonlijke favorieten opslaan en hun bestellingen/historiek raadplegen

Zonder een persoonlijk shop-account is het ook mogelijk om favorieten op te slaan. Alleen kunnen we hierbij niet garanderen dat men deze op verschillende toestellen gaat zien. Wil de klant zeker overal zijn favorieten kunnen raadplegen? De stap om toch maar een account aan te maken is zo nog sneller gemaakt.

Safety first

Veel leden, dat wil ook zeggen: veel kostbare gegevens zoals ID nummers. Als webbureau zetten we hoog in op GDPR, en denken we altijd mee met de klant om de beste werkwijze te bekomen en veiligheid te kunnen garanderen. 


Dynamische winkels & kantoren pagina's

Klanten van een webshop wil je ook zo goed mogelijk informeren over de fysieke winkels en kantoren. Voor LM Zorgshop kozen we ervoor om in te zetten op dynamische openingsuren, die automatisch rekening houden met sluitingsdagen. De klant kan zo in één oogopslag zien welke winkels/kantoren nu open zijn. 

Wij staan alvast te popelen voor een volgende uitdaging!

Contacteer ons

Ook goesting om samen te werken?

Maak een afspraak