Bij Ecopuur installeren ze water- en energietechnieken volledig op maat van jouw bedrijf of woning. Ze gaan voor een totaaloplossing waarbij de sleutel hernieuwbare energie is. Door te kiezen voor Ecopuur verhoog je je wooncomfort, geniet je van een lage energiefactuur en investeer je in een mooie, gezonde leefomgeving.
Ecopuur een andere uitstraling geven, een heldere structuur uitdenken voor zowel bedrijven als particulieren. Het platform voor professionals: room2050 concreter in beeld brengen en de flow hiervan verbeteren. Het service luik van Ecopuur digitaal vormgeven en structureren.
Een sympathiek ogende, elegante website waar particulieren en bedrijven eenvoudig hun weg vinden. Room2050 staat nu sterker in zijn schoenen. We bedachten een strategisch SEO structuur met oog op de gebruiker. Een slimme conversie via informeren en activeren.
Ecopuur wil mensen overtuigen om voluit te kiezen voor slimme energietechnieken. Door het grote aanbod, was het nodig om een formulier te voorzien dat zich aanpast naargelang de keuzes die je maakt. Zo krijg je wanneer je 2 energietechnieken selecteert andere invulvelden te zien dan wanneer je er maar 1 selecteert. Op deze manier houden we de content beperkt en kan de klant gewoon één formulier invullen.
Achter de schermen zorgende we voor een integratie met Active Campaign. Hiervoor voorzagen we de juiste velden en ID's in de backend zodat alles goed opgevolgd kan worden.
Met het platform Room2050 bundelen ze bij Ecopuur de krachten met bouwprofessionals. Iedereen kan zo zijn steentje bijdragen aan een klimaatneutraal Europa. Op dit platform delen ze exclusief nieuws, unieke events, ervaringen en ideeën, ... Bouwprofessionals kunnen zicht registreren en vervolgens inloggen om alle nieuwigheden te kunnen volgen.
Bij Ecopuur willen ze niet enkel klanten aantrekken voor de installatie van nieuwe energietechnieken, maar willen ze ook inzetten op service en onderhoud. Door strategisch pagina's op te zetten die je meer info geven over het onderhoud van een bepaalde techniek bereik je op een organische manier mensen die daar vragen rond hebben. Het ideale doelpubliek om het serviceluik uit te breiden met mensen die (nog) geen klant zijn.
Ecopuur wil je vooral inspireren en adviseren in de verschillende mogelijkheden. Ze gaan echt dé extra mile voor hun klanten. Een quote module kon dan ook niet ontbreken, net zoals heel wat verschillende opmaakmogelijkheden. Dit zorgt ervoor dat ze niet iedere pagina exact hetzelfde moeten opbouwen, maar er op een creatieve manier mee aan de slag kunnen.