Bouverne is een luxejuwelier met een rijke geschiedenis uit het hartje van Gent. Ze zijn een gevestigde waarde voor zowel horloges en sieraden. Als Rolex-retailer maken ze deel uit van het wereldwijde netwerk van officiële Rolex-retailers. Elk stuk dat ze verkopen voldoet aan de hoogste normen van esthetiek en vakmanschap.
Bouverne had nood aan een custom webshop die de exlusieve uitstraling van hun bedrijf uitademde. Als officiële Rolex retailer moet Bouverne voldoen aan alle strenge richtlijnen van Rolex en Tudor, dus zochten ze een partner die aan al deze hoge eisen kan voldoen.
Een sterk staaltje teamwork, waarbij we voor Bouverne het verschil maken in design, custom development, precisie en opvolging. We ontzorgen de klant door het volledige product management van de website op ons te nemen en direct samen te werken met de verschillende merken. Dankzij een nauwe samenwerking met het team van Rolex & Tudor tillen we de conversie, tracking en brand-image naar een hoger niveau.
Als web partner was het een mooie uitdaging om een custom Rolex implementatie op te zetten voor Bouverne. Rolex heeft een ongeëvenaarde reputatie van ervaring en kwaliteit. In het brandcenter van Rolex kan elke partner alle strikte guidelines, design specifications, SEO requirements, trackingpoints, ... raadplegen. We brachten deze implementatie tot een goed eind door gebruik te maken van Creem CMS. Dit gaf ons vrijheid & garanties om de nodige precisie (custom development) te kunnen garanderen en verder opvolging efficiënt te laten verlopen.
De technische communicatie met Rolex namen we op ons, waardoor Bouverne zich kon concentreren op hun kernactiviteit.
Rolex zet sinds 2024 volop in op storytelling. Het merk creëert een digitale ervaring die je onderdompelt in de tijdloze elegantie, vakmanschap en geschiedenis. De perfecte vertaling van luxe. We brachten deze verhalen digitaal tot leven met subtiele animaties en overtroffen zowel de technische als esthetische verwachtingen van Rolex. Als eerste implementator wereldwijd deelden we onze kennis en hielpen hen naar een nog betere workflow en documentatie.
Doorgewinterde professionals en onverschrokken avonturiers kiezen voor TUDOR-horloges. Het Zwitserse horlogemerk is opgericht in 1926 door Rolex-oprichter Hans Wilsdorf. Digitaal moet Bouverne voldoen aan diverse richtlijnen van het merk. We ontwikkelden een custom catalogus die naadloos integreert in de bestaande omgeving en mooi aansluit bij de huisstijl van Bouverne.
Voor Bouverne gingen we op zoek naar het ideale huwelijk tussen esthetische verfijning met gebruiksgemak en personalisatie. Heldere en aantrekkelijke productpagina's die de klant genoeg informatie bieden, maar ook aanzetten om contact op te nemen vormen de draaischijf van de website.
Bouverne.be heeft niet alleen een zeer mooi aanbod aan producten, maar inspireert ook elke keer opnieuw alle klanten. In het digitaal magazine kunnen klanten een kijkje nemen achter de schermen van verschillende brands. Via diverse samenwerkingen met lifestyle brands creëren we het magazine van Bouverne en trachten de totaalbeleving van de websitebezoeker te versterken.
Nieuwe prijzen of producten voor een specifiek merk? Wij implementeren alles zorgvuldig en zorgen ervoor dat alles volgens de richtlijnen van het merk geïmplementeerd is. Zo ligt de klant niet wakker van het digitale luik en garanderen we een zeer kwalitatieve opvolging.