Strategie & analyse

Ergens aan beginnen zonder een plan van aanpak en concrete doelstellingen is nooit een goed idee. Daarom hechten wij bij Thinline enorm veel belang aan het uitwerken van een digitale strategie en analyse. Voor en tijdens het ontwikkelen van je website, webshop of applicatie, houden we altijd rekening met jouw digitale strategie!

Strategy first

In het digitale tijdperk kan je als bedrijf niet langer zonder een digitale strategie. Je werkt deze best uit op basis van je bedrijfsstrategie. Jouw visie en missie moeten centraal komen te staan, zodat je online aanwezigheid strookt met het offline imago van je bedrijf. Wij helpen jou graag met het uitwerken van een digitale strategie! Daarvoor willen we eerst jouw bedrijf goed leren kennen. Op die manier kunnen we onderscheiden welke doelgroep je wil bereiken, wat de doelstellingen van je bedrijf zijn en hoe je jezelf wil positioneren als merk. Op basis daarvan kunnen we beslissen op welke online kanalen en op welke manier jouw merk best inzet. Samen werken we een concreet plan uit en zorgen we dat je alle middelen aangereikt krijgt om met deze strategie aan de slag te gaan.

Heldere kijk

We baseren deze strategie uiteraard ook niet op gebakken lucht. Bij elke nieuwe klant gaan we altijd eerst van start met een grondige analyse van de huidige situatie. Daardoor krijgen we een heldere kijk op de situatie, waardoor we je digitale strategie verder kunnen optimaliseren. We vertrekken altijd vanaf een diepgaande websiteanalyse. Zo ontdekken we hoe jou huidige website presteert en waar eventuele mogelijkheden en knelpunten liggen voor de nieuwe website. We nemen zeker ook even jouw huidige strategie onder de loep en kunnen je indien gewenst bijstaan met raad en daad.

Als digitale partner gaan wij veel verder dan het simpelweg afleveren van een website of digitale applicatie! Overtuigd van onze aanpak?

Contacteer ons



#Expertise


Ook goesting om samen te werken?

Maak een afspraak