Durabrik

Net als bij een offline winkel, wil je liefst zoveel mogelijk bezoekers. Aan de hand van een concrete strategie gaan wij aan de slag met je webshop, met het oog op een zo hoog mogelijk aantal conversies.
E-commerce is populair, maar dat wil niet zeggen dat je onbezonnen aan de slag kan gaan. Net zoals in een offline bedrijf moet je bedrijfsdoelen opstellen voor je webshop. Een conversie is een specifieke actie die je wilt dat je bezoekers uitvoeren op je site. Vaak wordt dit gemeten in het percentage van je totale bezoekers die overgaan tot deze actie. In e-commerce is dit doel vaak simpel: de aankoop van een product op je webshop. Je wil in de eerste plaats zoveel mogelijk bezoekers, maar daarnaast wil je vooral dat deze ook overgaan tot een aankoop. E-commerce tracking geeft je inzage in hoe goed je webshop converteert. Het maximaliseren van conversies is vaak het hoofddoel van een webshop, en daar helpt ons ervaren team je graag bij.
Bij Thinline ondersteunen we je graag in het proces van conversie-optimalisatie. Eerst en vooral begin je, net zoals bij een offline zaak, met het opstellen van een businessplan met bedrijfsdoelen. Op basis van die doelen kan een concrete strategie worden uitgewerkt. Daarnaast zorgen we ervoor dat alle juiste elementen aanwezig zijn om bezoekers naar je website te leiden, en hen helpen overtuigen om er iets te kopen. Een snelle laadtijd, online betaling en een vlotte check-out zijn enkele essentiƫle kenmerken van een succesvolle webshop.